Често задавани въпроси

  • МОГА ЛИ ДА ПРОМЕНЯ ПОРЪЧКАТА СИ?

    Ако си променил/а решението си и искаш да смениш поръчката си, можеш да го направиш като влезеш в Моят Акаунт и избереш Моите Поръчки, където можеш да редактираш всяка част от твоята поръчка, върху която все още не сме започнали да работим. Другият вариант е да се свържеш с екипа ни от отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или като се обадиш на 089 777 8228.

  • МОГА ЛИ ДА ОТКАЖА ПОРЪЧКАТА СИ?

    Ако си променил/а решението си и искаш да откажеш поръчката си, можеш да го направиш като влезеш в Моят Акаунт и избереш Моите Поръчки, където можеш да редактираш всяка част от твоята поръчка, върху която все още не сме започнали да работим. Другият вариант е да се свържеш с екипа ни от отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или като се обадиш на 089 777 8228.

  • ЗАЩО НЕ МОГА ДА РЕДАКТИРАМ ИЛИ ОТКАЖА ПОРЪЧКАТА СИ?

    Ние се опитваме да обработваме всички поръчки възможно най-бързо. За това, ако когато се логнеш в Моят Акаунт и влезеш в поръчката си, единствената опция е да разгледаш това, което си поръчал/а, това означава, че вече сме започнали обработването й. Моля, свържи се с нашия отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или обаждане на 089 777 8228. С радост ще проверим статуса на твоята поръчка и ще помогнем.

  • КАКВИ СА ПОЩЕНСКИТЕ РАЗХОДИ ЗА ПОРЪЧКА ОНЛАЙН?

    България: - Предплатен куриер стандартна доставка в зависимост от адреса - Доставка с наложен платеж Европа Останалият свят

  • ЩЕ БЪДА ЛИ ТАКСУВАН/А ДОПЪЛНИТЕЛНО, АКО ЧАСТ ОТ МОЯТА ПОРЪЧКА Е ЗАБАВЕНА?

    Не. Ние ще те таксуваме само веднъж за всяка поръчка, без значение на колко части ще бъде доставена.

Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки