Често задавани въпроси

  • МОГА ЛИ ДА ПРОМЕНЯ ПОРЪЧКАТА СИ?

    Ако си променил/а решението си и искаш да смениш поръчката си, можеш да го направиш като влезеш в Моят Акаунт и избереш Моите Поръчки, където можеш да редактираш всяка част от твоята поръчка, върху която все още не сме започнали да работим. Другият вариант е да се свържеш с екипа ни от отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или като се обадиш на 089 777 8228.

  • МОГА ЛИ ДА ОТКАЖА ПОРЪЧКАТА СИ?

    Ако си променил/а решението си и искаш да откажеш поръчката си, можеш да го направиш като влезеш в Моят Акаунт и избереш Моите Поръчки, където можеш да редактираш всяка част от твоята поръчка, върху която все още не сме започнали да работим. Другият вариант е да се свържеш с екипа ни от отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или като се обадиш на 089 777 8228.

  • ЗАЩО НЕ МОГА ДА РЕДАКТИРАМ ИЛИ ОТКАЖА ПОРЪЧКАТА СИ?

    Ние се опитваме да обработваме всички поръчки възможно най-бързо. За това, ако когато се логнеш в Моят Акаунт и влезеш в поръчката си, единствената опция е да разгледаш това, което си поръчал/а, това означава, че вече сме започнали обработването й. Моля, свържи се с нашия отдел Обслужване на клиенти чрез имейл на online@braclinic.bg или обаждане на 089 777 8228. С радост ще проверим статуса на твоята поръчка и ще помогнем.

  • КАКВИ СА ПОЩЕНСКИТЕ РАЗХОДИ ЗА ПОРЪЧКА ОНЛАЙН?

    България: - Предплатен куриер стандартна доставка в зависимост от адреса - Доставка с наложен платеж Европа Останалият свят

  • ЩЕ БЪДА ЛИ ТАКСУВАН/А ДОПЪЛНИТЕЛНО, АКО ЧАСТ ОТ МОЯТА ПОРЪЧКА Е ЗАБАВЕНА?

    Не. Ние ще те таксуваме само веднъж за всяка поръчка, без значение на колко части ще бъде доставена.