Общи условия

ОБЩИ УСЛОВИЯ НА ОНЛАЙН МАГАЗИН - BRASTUDIO.BG

 

Общи условия

Тези Общи условия уреждат взаимоотношенията между Потребителите (клиентите), които ползват елетронния магазин brastudio.bg за покупка на стоки и фирмата собственик на домейна brastudio.bg и оперираща електронния магазин brastudio.bg – Пърфект Фит ЕООД. С натискането на обект, картинка, линк (различен от този на Общите условия) или бутон, разположен на уебсайта brastudio.bg cе счита, че Вие приемате или сте съгласни с описаните по-долу Общи условия. Настоящите Общи условия са съобразени с изискванията на Закона за защита на потребителите (ЗЗП), както и с другите нормативни актове, действащи в Република България.








1.ДЕФИНИЦИИ 




„ПРОДАВАЧ” е Пърфект Фит ЕООД, който продава свои стоки чрез електронния магазин brastudio.bg. Продавачът е лицето, с което Потребителят сключва договор за продажба от разстояние на конкретна стока (артикул) в електронния магазин.





„ПОТРЕБИТЕЛ” e дееспособно лице, което се е съгласило с настоящите Общи условия във връзка със заявяването и закупуването на предлаганите чрез електронния магазин стоки.





„ЕЛЕКТРОНЕН МАГАЗИН” е Интернет сайтът brastudio.bg, който служи като виртуална платформа за предлагане на стоки за продажба и за постигане на съгласие между ПРОДАВАЧ и ПОТРЕБИТЕЛ за покупко-продажба на конкретна стока (артикул).





„ПЪРФЕКТ ФИТ” е търговското дружество “ПЪРФЕКТ ФИТ” ЕООД, ЕИК: 200735308, със седалище в град Пловдив, бул. Марица No.:136А, ет. 2, ап. 4, което създава и поддържа електронния магазин, предлага и продава стоки в магазина и определя настоящите Общи условия, при които се продават стоките. „ПЪРФЕКТ ФИТ” ЕООД има пълните права едностранно да променя съдържанието на Интернет сайта, както и начините на достъп до него.





„ПОРЪЧКА” е направената от Потребител заявка за покупка на една или повече конкретни стоки (артикули) чрез електронния магазин. Поръчката може да бъде със статус „одобрена”, когато е окончателно потвърдена по имейл или телефон от Потребителя. Поръчката може да бъде със статус „непотвърдена”, когато е получена от „ПЪРФЕКТ ФИТ” ЕООД по имейл, но не е окончателно потвърдена.





„ДОГОВОР ЗА ПРОДАЖБА” е сключеният от разстояние чрез настоящия електронен магазин договор за покупко-продажба на стока между Продавач и Потребител.





„КУРИЕР” е търговец, който физически доставя закупената стока до посочен от Потребителя адрес и работи при изискванията на Закона за пощенските услуги.





„БРОШУРА / ИЗВЕСТИЕ” са електронни информационни съобщения, отнасящи се до продавани в електронния магазин стоки през определен период от време, които може да са поместени на Интернет страницата, а може и да се изпращат по електронната поща или чрез SMS съобщение на Потребителя.





2. УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА ЕЛЕКТРОННИЯ МАГАЗИН







2.1. Разглеждането на електронния магазин brastudio.bg е напълно свободно и достъпно от всички точки на света.





2.2. За да се пазарува от електронния магазин brastudio.bg, е необходима регистрация с парола, електронна поща (e-mail), име на получателя, имейл, телефон и адрес за доставка. Регистрирането е напълно безплатно и става като се попълни формата за регистрация. Регистрираният клиент има възможност да се ползва от всички услуги на магазина.





2.3. Потребителят трябва да посочи e-mail и парола, лични данни и адрес за доставка.





2.4. „ПЪРФЕКТ ФИТ” е регистриран администратор на лични данни по смисъла на Закона за защита на личните данни (ЗЗЛД) и има правото да събира, обработва и ползва личните данни на своите потребители с оглед нуждите на електронния магазин, като същевременно има задължението да опазва в тайна тези лични данни, да не ги използва за други цели, нито да ги предоставя на трети лица.



2.5. В електронния магазин brastudio.bg на всяка стока е посочена цената, основните характеристики на стоката и допълнителна информация, целяща подпомагането на направата на информиран избор при покупката на продукта. Също така, на всяка страница на представена стока има възможност Потребители на brastudio.bg да дават мнения и оценки, касаещи дадената стока.





2.6. Всички посочени на сайта цени са в лева с включен ДДС.





2.7. На страницата вдясно стои бутон „Купи”. Натискането на този бутон записва избрания продукт във виртуална потребителска кошница на Потребителя. Съдържанието на кошницата се запазва за 15 минути, докато Потребителят реши да премине към покупка на стоките. Потребителят може да разглежда съдържанието на кошницата, да добавя нови продукти или да премахва тези, които не желае.

 






3. ПОРЪЧКА НА СТОКИ







3.1. За да се направи поръчка до електронния магазин, Потребителят трябва да посочи:





3.1.1. валиден адрес на своя електронна поща;





3.1.2. вярно попълнен адрес за доставка на стоката и фактуриране;





3.1.3. вярно попълнени данни за контакт – две имена, телефон.





3.2. Поръчката се активира, т.е. заявява се до електронния магазин чрез натискане на бутона „Потвърди”, който се появява, след като първо е избран поне един продукт чрез бутона „Купи”.





3.3. При направена поръчка, Потребителят получава потвърждение на поръчката на посочените от него имейл адрес и мобилен телефон, като в потвърждението се посочва номерът на поръчката, датата и часът, в който е направена поръчката.





3.4. Възможно е да съществува забавяне в актуализацията на реалните наличности на продуктите. В случай, че поръчаната стока (конкретен модел или размер) не е в наличност, представител на Продавача уведомява Потребителя. Ако Потребителят не се съгласи поръчката да се отнесе за друга стока (аналогичен модел), поръчката може да бъде анулирана.





3.5. Поръчки в електронния магазин brastudio.bg се приемат 24 часа в денонощието, 7 дни в седмицата.





3.5.1. Работното време на консултантите на онлайн магазин brastudio.bg е от Понеделник до Петък, от 10:00 до 21.30 часа, с изключение на национални празници. Онлайн консултации относно продукти могат да бъдат извършвани в рамките на работното време.

 В извън работно време,  потребителят може да остави съобщение за консултантите на brastudio.bg, които ще отговорят на запитването му в следващия работен ден


.
3.5.2. Всички поръчки, направени до 14:00 ч., се обработват и изпращат на същия ден.





3.5.3. Всички поръчки, направени след 14:00 ч., обикновено се обработват на следващия работен ден.





3.6. Поръчки, получени без коректни данни на купувача (Потребителя) или липсващи такива, се анулират поради невъзможност да бъдат изпълнени. Такива поръчки получават статус „ОТМЕНЕНА”.





3.7. Потребителят може да откаже направена поръчка, без да е необходимо да упоменава причини за отказа.





3.8. Отказ може да се направи по телефона или чрез електронно писмо (имейл) до посочения в сайта имейл: online@brastudio.bg. За да е валиден отказът, Потребителят трябва да предостави: двете си имена, с които е регистриран в сайта, потребителското си име в сайта brastudio.bg, цената на поръчката, както и номера на направената поръчка.


 





4. ДОСТАВКА НА ПОРЪЧАНИ СТОКИ





4.1. След като в brastudio.bg постъпи поръчка от Потребител, автоматизираната система на електронния магазин уведомява Потребителя с имейл и/или SMS за успешно приетата поръчка.





4.2. Срок на реализация:



4.2.1. Срокът на реализация на продукти със статус “В наличност” в brastudio.bg е до 4 работни дни.



4.2.2. Срокът на реализация на продукти със статус “Очакваме доставка” в brastudio.bg е до 25 работни дни.



4.3. Доставка се прави само на успешно приети поръчки. При опаковане на поръчаната стока, потребителят бива уведомяван със SMS, че стоката се предава на куриер за транспортиране до съответния адрес.





4.4. Доставката на поръчана стока не се извършва в неделя и в официални празници.





4.5. Продавачите в електронния магазин използват за доставки куриерска фирма “Еконт експрес” ООД (Еконт), като обичайните часове за доставка са от 9.00 до 17.30 часа.





4.6. Доставката се извършва до точно посочен от Потребителя адрес (независимо дали жилищен или служебен) или до офис на Еконт в съответния град.





4.7. Цените за доставка са описани в страницата на всеки продукт в графата „Доставка и Плащане“





4.8. Всяка пратка е застрахована, като застраховката е за сметка на Продавача.





4.9. Ако Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Еконт да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Продавачът се освобождава от задължението да изпълни заявената доставка.








5. ПЛАЩАНЕ





5.1. Заплащането на поръчаната стока може да се извърши по два отделни начина, като независимо от избрания начин на плащане, сумата за заплащане е една и съща и не се начисляват допълнителни такси за обработка на плащането.





5.1.1. С „наложен платеж” - плащане в брой на куриера при доставката;





5.1.2. С кредитна или дебитна карта;





5.2. За всяка поръчана стока потребителят трябва да заплати цената, която е обявена в електронния магазин към момента на поръчката. Цената на всяка стока може да се променя динамично.




6. БОНУС ТОЧКИ.




6.1. Потребителят трупа бонус точки, с които може да се плати за покупка на стока от електронния магазин. Бонус точки могат да се получат при:






6.1.1. покупка на стоки, направена през потребителския профил на съответния потребител. Бонус точки се натрупват за покупка на стоки, като един изхарчен лев се равнява на една точка.






6.1.2. покупка на стоки от други регистрирани в електронния магазин потребители, когато покупката е резултат от поканването ги в електронния магазин от потребителя, който трупа бонус точките.








6.2. Когато стока е закупена от магазина изцяло чрез използване на бонус точки, при връщане на стоката е възможна само замяна на друг продукт (артикул) от офертата на brastudio.bg. Ако покупката е доплатена с наложен платеж или с банкова карта, за доплатената част сумата може да бъде възстановена по общия ред.






6.3. Натрупаните бонус точки могат да се използва само за покупки в електронния магазин. Потребителят не може да иска осребряването им в пари.







7. ОТКАЗ ОТ ДОГОВОРА. РЕКЛАМАЦИЯ







7.1. Потребителят има право на рекламация или връщане на закупена от електронния магазин стока в рамките на 30 дни от получаване на стоката.





7.2. Отказ от договора може да се направи и пред куриера при доставяне на стоката, ако стоката е доставена след срока по причини, които са извън Потребителя и не се дължат на непреодолима сила.





7.3. При отказ от договора Потребителят е длъжен да върне закупената стока в ненарушен търговски вид и със запазен етикет.





7.4. При отказ от договора, ако Потребителят е заплатил стоката, му се възстановява изцяло платената сума по посочена от него банкова сметка в срок до 15 /петнадесет/ дни от упражняването по имейл на правото на отказ от договора. Суми не се възстановяват, докато Потребителят не върне стоката. Ако стоката не бъде върната в срока по изречение първо, отказът от договора не произвежда действие.





7.5. От хигиенични съображения правото на отказ от договора в случите, когато стоката е платена, не може да се упражни за долнища на бельо и бански (бикини, боксерки, прашки и т.н.).





7.6. Рекламация се прави, когато закупената стока не съответства на договореното между страните по договора за продажба. Несъответствието в договореното между страните може да се изразява в:



• производствени дефекти на стоката;



• констатирани липси на части от стоката;



• несъответствие с обявения размер;



• повреда на стоката при транспортирането.



7.7. Рекламацията може да се предяви пред “ПЪРФЕКТ ФИТ” на посоченият имейл online@brastudio.bg, като едновременно с това Потребителят трябва да върне стоката в 30-дневния срок.





7.8. При рекламация Потребителят може да избере замяна на конкретния артикул за същия без дефекти или в друг размер, или друг цвят, или връщане на стоката срещу възстановяване на платената сума. Консултант на електронния магазин може да предложи замяната на артикула да е със съвсем друг артикул при изравняване на цените - или Потребителят доплаща, ако другият артикул е по-скъп, или се предлагат два артикула за същата цена, или на Потребителя се възстановява разликата между заменения и новия артикул, ако цената на новия артикул е по-ниска от платената от Потребителя цена.





7.9. Връщането на стоката при рекламация, в случаите извън фабричен дефект или повреди при транспорта, се осъществява при следните условия:



• Запазен добър търговски вид (стоката не е скъсана, надраскана, носена, прана, гладена).



• Не са налице повреди, причинени от неправилна употреба.



• Запазена оригинална опаковка и етикет.



7.10. Връщането на стока, било при отказ от договора, било при рекламация, може да се направи по начина и на адресa посочени върху формуляра за връщане, който Потребителят е получил с поръчката.





7.11. При замяна на стоки транспортните разходи са за сметка на Потребителя и в двете посоки, освен ако замяната се е наложила по вина на Продавача. В случай, че клиентът желае да замени или върне продукт, това може да стане единствено с куриерска фирма “Еконт Експрес” ООД.

В случай, че в населеното място на Потребителя няма офис на куриерска фирма Еконт, то той трябва да се свърже с Продавача на телефон 089 777 8228 за уточняване на подробностите по връщането на стоката.

 






8. УСЛОВИЯ ЗА КОПИРАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ







8.1. Цялата информация, публикувана в сайта brastudio.bg, е собственост на „ПЪРФЕКТ ФИТ”, в т.ч. снимки и описания на артикули. Електронният магазин дава право на собственици на други сайтове и потребители да публикуват връзки към онлайн магазин brastudio.bg.





8.2. Забранява се копирането на текстове от brastudio.bg и поставянето им в други уеб сайтове и онлайн магазини без писмено съгласие на „ПЪРФЕКТ ФИТ” или да се цитира източника, като се постави следният текст: „Източник: онлайн магазин за бельо brastudio.bg”, като “онлайн магазин за бельо brastudio.bg” следва да бъде линк към http://brastudio.bg.








9. ОТГОВОРНОСТ
 






9.1. Отговорност за недостатъци на стоката, за изпълнение на договора за продажба от разстояние, както и за възстановяване на платени суми, носи Продавачът на стоката. Той е длъжен да предостави заедно със стоката и информация на хартиен носител, която да спомогне Потребителя при упражняване на правата му.


 





10. БРОШУРИ И ИЗВЕСТИЯ







10.1. Когато Потребител се регистрира в електронния магазин, като създаде Профил на Интернет страницата, приемайки Общите условия, той се съгласява да получава на електронната си поща и на мобилния си телефон брошури и/или известия от „ПЪРФЕКТ ФИТ”, както и съобщения относно поръчки на стоки и потвърждения за промяна на неговите данни.





10.2. Потребителят може да се откаже от получаване на брошури и/или известия на електронната си поща и на мобилния си телефон по всяко време:





10.2.1. Чрез използването на специално направената интернет връзка, която се съдържа във всяка брошура и/или известие – бутона „отписване”.





10.2.2. Чрез свързване с „ПЪРФЕКТ ФИТ” на посочения имейл online@brastudio.bg с изрично искане за неполучаване на брошури и/или известия.





10.3. Ако след направен отказ от получаване на брошури и/или известия, Потребителят направи поръчка, счита се, че отново се е съгласил да получава брошури и/или известия.





10.4. „ПЪРФЕКТ ФИТ” си запазва правото да избира към кого да изпраща брошури и/или известия, както и да премахне от своята база данни Потребител, който е дал своето съгласие да получава брошури и/или известия.





10.5. „ПЪРФЕКТ ФИТ” включва в брошурите и/или известията само рекламна информация отнасяща се до продавани в магазина стоки.







 11. ОБРАТНА ВРЪЗКА







11.1. Всеки Потребител може да осъществи обратна връзка с „ПЪРФЕКТ ФИТ”, за да поставя въпроси, да прави предложения и да получава информация. Освен на посочените имейл адреси, връзка може да се осъществи на следния телефон 089 777 8228.





11.2. „ПЪРФЕКТ ФИТ” е администратор на интернет сайта и съответно на полето за мнения и обсъждания, като в изпълнение на тази функция може да премахне всякакви нецензурни и обидни квалификации, нарушаващи морала и добрия тон.





Настоящите Общи условия са приети от управителя на „Пърфект Фит“ ЕООД и последната промяна в тях е от 01.04.2015 г.